ATC

Dit ATCtje doet me aan de zomer denken. Omdat die prachtige klaproosjes altijd zo snel uitgebloeid zijn, heb ik ze “vereeuwigd” op papier.  De achtergrond is gesponsd met colorbox en de stempels zijn van een clearsetje van Artemio.

This ATC makes me think of warm summerevenings.

~ door Monique op 23 juni 2008.

Eén reactie to “ATC”

  1. Het kan volledig aan mij liggen, maar het doet me eerder denken aan een oerwoud. Het zal aan de vormen liggen denk ik.
    Leuke typografie, trouwens ;)

Geef een reactie

 
