Ben er weer

Na een deugddoende vakantie en een erg drukke periode erachteraan, heb ik nu weer wat tijd om me met creatieve zaken bezig te houden. Afgelopen weekend heb ik een paar kaartjes afgewerkt die ik gemaakt had tijdens een voormiddagje stempelen met J. Zij is een stempelcollega uit Nederland die me een paar weken geleden een bezoekje bracht. We hebben samen wat gestempeld en zij heeft me de fijne kneepjes van het spin en splashen bijgebracht (waarvoor dank, J). Ze had ook een klein, schattig boekje gemaakt voor mij.

After our familyholiday, we had a few very busy months and there was no time for hobbies. I’m very glad to get creative again. A few weeks ago I had J. over, she’s a stamper too and we had some fun together. She showed me how to use a spin and splash (thanks, J) and she brought me a little present.  We also stamped a little.  During the past weekend I finished these 2 cards.

 

De filmsterrenstempel is van J, ik weet niet van welk merk, de swirl en de cirkels zijn van Stampers Anonymous. De tweede kaart is gemaakt met stempels van Paperbag Studios, de bloem is van Sirius Hobby en de tekst is van Hero Arts .

 Is dit sleutelhangerboekje dat ik kreeg van J niet schattig?

 Isn’t this little book cute, J made it for me.

~ door Monique op 12 oktober 2008.

3 Reacties to “Ben er weer”

  1. Schitterende kaartjes Monique, ik ben blij om je terug te zien in bloggenland.

  2. Dat boekje is wel leuk.
    Zijn het lege pagina’s binnenin?

  3. De stempel die je ziet met de 3 filmsterren is van Stampington.

Geef een reactie

 
