Walnutink gesprayed

Hier enkele achtergrondjes die ik gemaakt heb met walnutink in spray-flesjes. Ik heb vanalles uitgeprobeerd. Sommige achtergrondjes zijn simpelweg een combinatie van verschillende kleurtjes. Ik heb er ook een paar gemaakt met een soort resist effect. Dat heb ik gedaan met peel-off stickertjes. De stickertjes haal ik van het vel en dan kleef ik ze eerst eens op mijn kleding, op mijn mouw of mijn broek, zodat ze niet meer zo hard kleven. Dan plak ik ze op mijn papier, erover sprayen en dan weer voorzichtig weghalen. Dit is een favoriete resist techniek, lekker gemakkelijk en snel. Ik heb ook een paar vellen achtergrond gemaakt waarvan ik eerst delen heb afgedekt met stukken gescheurd papier. Toen ik klaar was met dit alles, zag ik dat de krant die ik had gebruikt om alles af te dekken, behoorlijk nat was van de inkt. Ik heb die dan gewoon opgefrommeld en daarmee nog wat op papier gedept.

I have made some backgroundpapers using walnut ink. One picture is of my favorite resist technique.
For that I use peel-off stickers, that I stick to my clothing for a second first, so its not that sticky anymore. Than I put them on my paper and spray over it, carefully remove the stickers and done. Quick and so easy!


~ door Monique op 3 november 2008.

Geef een reactie

 
