4 seizoenen

Deze kaart maakte ik een tijdje geleden. Ik had 4 twinchies gemaakt, met het 4 seizoenen-thema en toen bedacht ik dat daar ook een mooie kaart mee gemaakt kan worden. Nu maak ik niet dikwijls vierkante kaarten, want die zijn hier in België 2x zo duur om te versturen. Maar eigenlijk vind ik het wel leuker om in het vierkant te werken. Ik heb weer mijn colorboxkleurtjes gebruikt en de tekststempeltjes zijn van Stamps Antwerpen.

These twinchies of the 4 seasons make a nice card I think. I don’t aften make square cards because they are not standard size and therefore cost twice the amount in postage here in Belgium. I sponged and stamped with colorbox inks.

xxx-076

~ door Monique op 8 november 2008.

Geef een reactie

 
