No life before coffee

’s Morgens wordt ik eigenlijk pas goed wakker na een lekkere kop koffie, vandaar deze atc. Ik heb op mijn achtergrondje de stempel van Stamp-a-dream eenmaal in beige en eenmaal in bruin afgedrukt. Het woord coffee heb ik omlijnd met een bruine fineliner. Nog een plaatje van zakken koffiebonen erbij, de randen een beetje donkerder gemaakt en de hoekjes afgerond met een pons.

If you could see me in the morning, when I get up, you would know immediately this is an undeniable truth. Really, there is no life before coffee. The stamp I used is Stamp-a-dream. I stamped it twice, once in a light beige and once in brown. The word ‘coffee’ is highlited with a very thin marker and the edges are sponged to darken them a little. I added a picture of bags filled with coffeebeans and rounded the corners.

xxx-139

~ door Monique op 21 november 2008.

Geef een reactie

 
