Kerstswap

Op een van de yahoogroepen waar ik lid van ben, werd een kerstswap georganiseerd en natuurlijk heb ik meegedaan. Eerst zie je de atc’s die ik kreeg en op de tweede foto mijn bijdrage. Ik heb eerst een achtergrondje gemaakt op de craftsheet met ecoline en daarover heb ik gesponsd met een licht beige om de kleuren wat af te zwakken. Dan heb ik de dennetak (merk onbekend) en de tekst (Artemio) gestempeld. De kerstmuts (PSX) heb ik op een apart stukje papier gestempeld, ingekleurd, uitgeknipt en opgeplakt.

On one of the yahoogroups that I am a member of was a christmasswap. Being a swapaddict, I had to participate. Ofcourse. First the atc’s I got back and  then my entry.

akerst-001

kerstswap

~ door Monique op 12 december 2008.

Eén reactie to “Kerstswap”

  1. ..en ik ma zo’n prachtig ATC-tje van jou aan mijn verzameling toe voegen. Bedankt!

Geef een reactie

 
