Scrappy

Wat ik echt heel erg leuk vind, is om met “niks” iets moois te maken.  Deze kaart is zo ontstaan.  Hij is gemaakt met allerlei prulletjes die ik bewaard heb (ik ben een echte hamster en ik kan zo ongeveer alles gebruiken).  Het ribbeltjes karton met uitsnijding was in een vorig leven de cover van een notitieboekje.  Achter het “venstertje” zit een stuk van een servet dat vorig jaar gratis bij een magazine zat.  Dit heb ik gemat op een overschotje wit papier.  Terwijl ik deze kaart aan het maken was, zat ik te snoepen van lekkere chocolade en van de verpakking daarvan heb ik  het sneeuwkristal geknipt en geponst.   Het restje kant heb ik van een quiltvriendin gekregen.  Nog een knoop en een stukje touw en … klaar!   Oh ja, het achtergrondpapier is van een blokje van de Action.

Making this holydaycard was so much fun!  What I like most about being creative is making something out of “nothing”.  That is how this card came to be.  I made it with all sorts of stuff I have been hoarding.  I even integrated the wrapping of the candy I was eating while I was making it. 

aakerst-010

~ door Monique op 27 december 2008.

2 Reacties to “Scrappy”

  1. Prachtig Monique!!!

  2. En ik dacht dat het alleen ik was die zo kon hamsteren…
    Wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt, gewoon fantastisch.

Geef een reactie

 
