alfabet-swap

Dit is mijn bijdrage voor de maand januari. De I van incognito, de J van Jalapeño peper en de k van kersen. Ik had  mezelf voorgenomen om het thema voor deze swap zo goed mogelijk te volgen. Ik wilde namelijk allemaal atc’s maken met fruit, groenten, kruiden, noten … maar voor de I kon ik niks deugdelijks bedenken. Daarom ben ik even (met tegenzin) van het pad afgeweken. Op de laatstse foto zie je de atc’s die ik kreeg : de I van Inspire, de J van jongen en de K van Kant en knoopjes.

a-016x a-016y a-016z

aaaa-005

~ door Monique op 14 februari 2009.

Geef een reactie

 
