Nog meer rommel

Ik hou erg van bloemen. Het is heel fris en gezellig  om een boeketje in de woonkamer te hebben, vind ik. Maar ook op een kaartje zie ik heel graag bloemetjes, en nog velen met mij denk ik. Daarom had  ik een aantal lege tissuedozen bewaard (omdat er zulke mooie bloemen op stonden). Bij het opruimen kwam ik ze weer tegen en ben ik er maar eens mee aan de slag gegaan.

Some time ago  I saved some empty tissueboxes because I liked the flowers on them. While cleaning up, I found them and I decided it was time to  put them to good use.

ba2 b-0151

b-014 b-013

~ door Monique op 24 februari 2009.

Geef een reactie

 
