Bloemetjes

Het begon allemaal toen ik het achtergrondpapiertje voor dit eerste kaartje zag. Het is cadeaupapier. Ik zag het en dacht meteen aan dit kaartje. Zoiets met bloemetjes zou toch wel goed bij dit achtergrondje passen, dacht ik.

aaa-001

Toen dit kaartje klaar was, vroeg ik me af of het ook zo leuk zou zijn in een zwart/wit versie.

aaa-0021

Dat viel eigenlijk wel mee, maar toch een beetje saai misschien. Als ik nu nog wat rood zou toevoegen, wat zou dat dan voor resultaat geven?

aaa-003

En zo kwam dus van het een, het ander en werden het dus 3 kaartjes.

De onderste bloemetjes van elk boeket zijn gestempeld met een foamstempel van makingmemories en de sentiments zijn van Hero Arts.

~ door Monique op 12 maart 2009.

Geef een reactie

 
