Beestenboel

 Bij mijn speurtocht om alles een keer bij elkaar te zoeken wat ik nog aan knipvellen had, kwam ik er nog een aantal van “Jan, Jans en de kinderen” tegen.  (Ik probeer ze zo nu en dan wat te verwerken, in de hoop de berg te doen slinken.) De hoofdpersonages spraken mij niet zo aan, maar met de huisdieren van de familie ben ik aan de slag gegaan. Het stempeltje met sentiment op de 2de kaart is van Stamps Antwerpen.

aa-april-015 aa-april-016

bb-april-008 bb-april-007a-april-018

~ door Monique op 19 april 2009.

Eén reactie to “Beestenboel”

  1. mooie en grappige kaartjes.

Geef een reactie

 
