Experiment

Ik heb nog een aantal spin & splash-achtergrondjes liggen en daar wilde ik toch ook eens iets mee doen. Het is gaandeweg een combinatie geworden van spin & splash en zentangle. Ik ben begonnen met mijn kaartje wat bij te kleuren.  In het midden heb ik gesponst met paars en naar buiten toe met roze.  Daardoor werd mijn spin & splash (gedaan met verdunde acrylverf) een beetje dof en daarom heb ik voorzichtig met een vochtige doek de inkt weer van de verfuitlopers geveegd, waardoor de kleur weer helder werd. Vervolgens heb ik de stempel (van paperbag studio) erop gezet . En toen wist ik het even niet meer…  Even later heb ik dan de stempel met  een zwarte viltstift omkaderd en  gewoon mijn fantasie zijn gang laten gaan. 

aa-april-018

~ door Monique op 26 april 2009.

Geef een reactie

 
