Tas

Het is alweer even geleden dat ik nog iets van me heb laten horen, maar ik ben de laatste dagen druk aan het quilten geweest.  Met de quiltgroep hebben we een gezamenlijk project gedaan : iedereen maakte een tas volgens hetzelfde patroon. Ik zie graag veel quiltwerk op mijn stukken, dus ik was even zoet. Het kost wel wat tijd maar het resultaat is er dan ook naar!

This totebag had to be quilted and so that’s what I have been doing for the past week. 

aa mei 002

~ door Monique op 20 mei 2009.

2 Reacties to “Tas”

  1. Wat een prachtige tas Monique, jammer dat ik naaien niet leuk vind, want zo’n tas vind ik iets fantastisch, en ja ook praktisch.

  2. What a lovely bag Monique! So many great ATCs to see here also!

Geef een reactie

 
