Lang geleden

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Ik sta er van te kijken; wat gaat de tijd soms toch snel. Het is hier heel erg druk geweest en hoewel ik toch hier en daar nog wat tijd heb gevonden om creatief te zijn, schiet de computer er dan wel eens vaker bij in.  De komende dagen hoop ik dus een inhaalmanoeuvre te maken, want ik heb toch nog wel een en ander liggen om te laten zien. Vandaag wil ik de atc’s voor de alfabetswap van april laten zien. Het was de beurt aan de R S T. De achtergrond van de tomaten-atc is een gessotransfer uit een reclamekrantje. De stempels zijn allemaal van PSX, behalve de swirl op de tomaten-atc, die is van Hero Arts. 

I’ve been so busy lately, I lost track of time. I was shocked too see it was such a long time ago I’ve posted on this blog. Time to make up for that. Today I want to show you my atc’s for the alphabetswap of april . The letters R S T were due. The tomato-atc is a gessotransfer of an advertisingfolder. Stamps are all PSX, except for the swirl on the tomato-atc, that’s Hero Arts.

aa juni 012

~ door Monique op 6 juli 2009.

Eén reactie to “Lang geleden”

  1. Een mooi setje.

Geef een reactie

 
