hier ben ik weer

Hebben jullie dat soms ook?  De beslommeringen van alledag kunnen je soms zo in beslag nemen dat er geen tijd en/of energie overblijft om creatief te zijn.  En als je niks maakt, kan je ook niks laten zien hé.  Ondertussen is de vakantie al weer lang voorbij, de kinderen zijn ook al lang naar school en kijken al uit naar de herfstvakantie.

Ik ben toch ook maar weer in actie geschoten, de hobbyhoek is eens goed onder handen genomen en heringericht, zodat ik me weer volop kan uitleven.  Het was nodig om weer eens iets uit mijn hoed te toveren want ik had een verjaardagskaartje nodig.  Het is een Penny Black-scrapkaart geworden.

hobbyhoek 001 

En nog een fotootje van de hobbyhoek, je kan zien dat ik hem al weer in gebruik heb genomen :-)

hobbyhoek 005

~ door Monique op 14 oktober 2009.

Eén reactie to “hier ben ik weer”

  1. Je kaartje is weer superleuk en prachtig ingekleurd.
    En je hobbyhoekje ziet er alvast heel praktisch uit, alles makkelijk bij de hand.

Geef een reactie

 
