Fabric friday #1

Omdat vrijdag de dag is waarop wij met ons quiltgroepje altijd samen komen, wil ik hier een rubriekje introduceren. Voortaan als ik iets te melden heb over mijn quiltwerk, ga ik dat op vrijdag doen. Ik heb natuurlijk niet elke week iets “stoffigs” te showen, want een quilt is  niet  in 1-2-3 klaar, maar dan laat ik toch gewoon iets anders zien?

In deze eerste post in de nieuwe rubriek, laat ik de stofjes zien die ik uitgekozen heb voor ons gezamelijke project. Namelijk een mysteryquilt. Voor zo’n quilt neemt 1 van ons het voortouw en deelt met regelmatige tussenpauzen een opdracht uit, die we dan (ieder voor zich) allemaal uitvoeren, zonder te weten wat het resultaat gaat zijn.  Pas in de laatste enveloppe die we krijgen weten we hoe het afgewerkte stuk er uit gaat zien. De eerste enveloppe bevatte instructies voor het uitzoeken van stofjes : blauw, rood en ecru. Maar ik ben lekker eigenwijs geweest en heb gekozen voor groen i.p.v. blauw. 

mysteryquilt 1

~ door Monique op 23 oktober 2009.

2 Reacties to “Fabric friday #1”

  1. Mooie stofjes, ik ben al benieuwd!

  2. […] Als je de andere stappen nog eens één voor één wil bekijken, kan je ze hierna aanklikken. Stap 1, Stap 2, Stap 3, Stap 4 en Stap […]

Geef een reactie

 
