Kerstkaartenswap

Op de Stampingdreams-groep hadden we een kerstkaartenswap. De deelnemers waren niet zo talrijk, er moesten maar 5 kaarten gemaakt worden. Ik had alles al voorbereid, mijn cardstock was gesneden en het voorbeeld was klaar. Alleen moest ik nog 4 dezelfde kaarten maken. Maar toen zag ik dit en besloot ik de kaartjes allemaal een ander kleurtje te geven.

On the Stampingdreams-group we had a Christmascard-swap, so I had to make 5 cards. At first I wanted to make them identical, but when I saw this, I changed my mind and decided to make them in different colours.

 Dit is mijn voorbeeldkaart.   This is my example.

Na een bezoekje aan Godelieve’s blog, maakte ik deze nog.  After visiting Godelieve’s blog I made these.

 

 

~ door Monique op 20 december 2009.

Eén reactie to “Kerstkaartenswap”

  1. En ja hoor ze zijn prachtig, ik heb er eentje van ontvangen en ben er reuze blij mee, dank je wel Monique!!!!!

Geef een reactie

 
