Tuinieren

Valt het op dat ik al met de lente in mijn hoofd zit? En ik heb zo veel lol in de scrapkaartjes dat ik voorlopig van geen ophouden weet. Dit beertje is van dezelfde reeks als die van gisteren, ik vind ze zo leuk dat ik ze allemaal heb, ook de LO is weer hetzelfde. Maar deze is dan weer heel vrolijk van kleur. De wolkjesachtergrond is een designblock van Hero Arts.

Again: same LO, same line of stamps. This time I chose bright colours. The backgrounds with the clouds is a Hero Arts designblock.

~ door Monique op 31 januari 2010.

Geef een reactie

 
