Tulpen

Toen ik deze tulpenfoto in een tijdschrift zag, wist ik meteen wat ik ermee wilde doen. Dat kan je soms overkomen, vind ik, dan zie je iets en meteen gaat er in je hoofd een lichtje branden.  Dus op dit kaartje heb ik niet moeten zwoegen, het is helemaal geworden zoals ik het in mijn hoofd had. De tijdschriftfoto is lichtjes bewerkt met gesso om een zachtere achtergrond te krijgen. De tulpenstempel is van De stempelmakers, de tekst en poststempels zijn van Paperbag Studio.

When I saw this picture of the tulips in a magazine, I knew immediatly what I wanted to do with it. So this card came together without any effort, it turned out exactly as I wanted it. The tulipstamp is De stempelmakers and the textstamp is Paperbag Studio.

~ door Monique op 18 februari 2010.

Geef een reactie

 
