Glaasje wijn?

Vandaag een paar kaartjes voor de wijnliefhebbers.

Today I’d like to show you a few cards for winelovers. 

Het eerste is een 3D kaartje. De achtergrond heb ik zelf samengesteld door allemaal fotootjes van wijnetiketten uit een reclamefolder te knippen. Die heb ik vervolgens op een A4-tje geplakt en op cardstock gekopieerd. Nog een stukje vellum met eyelets vastgezet, een 3D plaatje, een stempeltje van Stamps Antwerpen … en klaar!

The first is a 3D decoupage card.

Op de andere kaart heb ik een stuk van dezelfde achtergrond gebruikt, maar dat heb ik eerst gesponsd met gesso, zodat hij wat zachter wordt. Daarop een stempel van Stamps Happen, die ik met zwart poeder heb geëmbossed en dan ingekleurd met kleurpotloden.

On the second card I used a Stamps Happen- stamp and embossed it. Then I coloured it with colourpencils.

~ door Monique op 6 maart 2010.

Eén reactie to “Glaasje wijn?”

  1. […] Wijn / Wine Een kaart met een wijnthema is vaak heel geschikt voor een man. Dezelfde achtergrond heb ik ook gebruikt op deze kaarten. […]

Geef een reactie

 
