Kaartje van de kringloopwinkel

Laatst vond ik in de kringloopwinkel een kaartje: een mooi vierkant op prachtig Steinbach-papier. Welke techniek er gebruikt is, weet ik niet, maar het lijkt wel stijfselpapier. Ik vond alleen dat het vierkant niet zo goed tot zijn recht kwam, dus heb ik het kaartje een beetje aangepast.

Last week I bougt a card in our local thriftstore, which had a very beautiful square on it. I liked it a lot, but the square didn’t really stand out, so I altered it.

Voor /Before                                                   Na /After

 

~ door Monique op 7 maart 2010.

Eén reactie to “Kaartje van de kringloopwinkel”

  1. Zo komt het vierkantje veel meer tot zijn recht.
    Trouwens, het zijn prachtige kleuren,
    Mij lijkt het encausting techniek.

Geef een reactie

 
