ATC’s

Vandaag wil ik wat atc’s laten zien die ik gemaakt heb. Morgen is er de ontmoetingsdag van de ‘creatief- met-stempels-groep’ en over een drietal weken is er weer het ArtSpecially-Event in Zeist, dus ik wil voldoende atc’s hebben om te ruilen. Op één van de atc’s heb ik me ook eens gewaagd aan het maken van “stempelkant” zoals Stamping Mathilda dat doet.

Today I’d like to show you some atc’s I made. Tomorrow we have a meeting with the ‘creatief-met-stempels-group’ and than there is the ArtSpecially Event in a  few weeks of course, so I’d like to be prepared for swapping. On one of my atc’s I took a shot at making “Lace” by heat embossing on vellum like I saw on Stamping Mathilda’s blog.

 

~ door Monique op 19 maart 2010.

2 Reacties to “ATC’s”

  1. Erg mooi. Ik heb nauwelijks atc’tjes om te swappen. :-( Tot morgen!

  2. Erg mooi het Atc tje met die kantstempel en postzegel heeft mijn voorkeur omdat ik zelf ook kantklos . Groetjes Rita

Plaats een reactie