Spiegelen

Hier dan de eerste resultaten van de ontmoetingsdag van de “Creatief met stempels”-groep. We hebben stempels leren spiegelen. Twee kaartjes zijn ingekleurd met m’n Archival inkt en het derde heb ik ingekleurd met m’n aquarelkrijtjes. Zaterdag was er op de ontmoetingsdag een dame die ook inkleurde met chalks en dat wilde ik ook eens proberen. Ik heb nog een heleboel krijtjes die ik had gekocht om afdrukjes in te kleuren met de aquareltechniek, maar dat beviel me niet zo goed. Toch leuk om nu een andere manier te kennen om deze krijtjes te gebruiken.

met Archival inkt ingekleurd                met aquarelkrijtjes ingekleurd

 

~ door Monique op 22 maart 2010.

4 Reacties to “Spiegelen”

  1. Prachtige kaartjes

  2. Vooral de twee boompjes zijn mijn favorieten! Erg mooi!

  3. Ik vind ze allemaal om te schitterend!!! Ik heb het niet voor rozen, toch is deze mijn absolute favoriet!

  4. Hoi Monique, prachtige ATC’s ! Ik heb ook erg genoten van onze dag, en het was leuk, jou te leren kennen ! Hopelijk tot een volgende keer !! Enny

Geef een reactie

 
