atc’s met postzegels

Op een andere yahoogroep liep er een swap voor atc’s met een postzegel. Daar moest ik toch zeker aan meedoen. Ik heb al vaker atc’s gemaakt met een postzegel erop. Vaak zijn die zegels  kleine kunstwerkjes op zich en ik vind het heel leuk om ze in mijn atc’s en kaarten te gebruiken. Dit is de eerste reeks van drie die ik gemaakt heb voor de swap. De postzegels komen uit Rusland en de stempels zijn van de Creatie.

On one of the yahoogroups we had an atcswap where we had to use a postagestamp on our atc’s. I had to join in ofcourse because I like using postagestamps on my cards and atc’s. This is the first series of three that I made. The postagestamps are Russian.

 

~ door Monique op 24 maart 2010.

Eén reactie to “atc’s met postzegels”

  1. Die zijn leuk,
    groetjes Rein

    ga je ook naar zeist?

Geef een reactie

 
