Collagestempelen

Ziehier mijn eerte serieuze poging om zelf een stempelcollage samen te stellen. Wat heb ik me goed geamuseerd. Het is wel geen kaartje dat je zo eens snel even maakt. Er gaat toch enig denkwerk aan vooraf om te bepalen welke stempels je wil combineren en wat op de voor- of de achtergrond komt. Maar het is zeker de moeite om eens te proberen. De basis voor dit kaartje is een oud exemplaar met een foto van een waterlelie, dat ik zachtjes gesponst heb met gesso. Als je goed kijkt zie je in de achtergrond nog vaag de bloem. Dan stempelen met de stempellineaal, maskeren en nog meer stempelen. De witte bloem op de voorgrond is op een apart papiertje gestempeld en daarna opgeplakt. Ik denk dat ik nog wel vaker van dit soort kaartjes ga maken.

This is my first attempt at collage-stamping. It’s not exactly a quick card, but I had lots of fun making this one. Think I’m developing a preference for this style of stamping.

~ door Monique op 27 maart 2010.

3 Reacties to “Collagestempelen”

  1. Ik krijg meteen zin om zelf ook aan de slag te gaan. Prachtige kaart!

  2. Ze staat hier te pronken op mijn kast! Bedankt!!! Het is een prchtexemplaar.

  3. Is héél erg geslaagd hoor,mooi!!

Geef een reactie

 
