Naamkaartje en nog wat atc’s

Nog één nachtje slapen en dan is er het ArtSpecially Event in Zeist. Een mooi evenement dat ik voor geen geld zou willen missen. Er is altijd zoveel te zien en te doen! Ik voel me daar altijd als een kind in een snoepwinkel. Natuurlijk hoop ik ook atc’s te kunnen ruilen. Daarom heb ik deze badge gemaakt zodat iedereen kan zien dat ik wil ruilen. Dus als je me ziet, trek dan maar eens aan mijn mouw. Ik heb een aardig voorraadje. Vermits er dezer dagen veel voetbal op tv is, draait de atc-productie op volle toeren.

Just one more night and then I’m going to the stamping convention in Zeist Holland. I always feel like a kid in a candy store when I’m there. So many yummie stamps and workshops. One wouldn’t know where to look first. I also made lots of atc’s for trading at the show. Since there is nothing but football on tv these days, atc-production is in top gear!

  

 

~ door Monique op 9 april 2010.

Geef een reactie

 
