Art Specially Event

Zo … het is weer voorbij. Wat was het weer een feest om op de beurs te zijn. Ik heb zoveel mooie dingen gezien. Maar ik zal beginnen bij het begin. ’s Morgens ben ik op 8.15 u hier thuis vertrokken en even over 10 was ik ter plaatse. Daar moest er bij de ingang nog wel even aangeschoven worden voor we er in konden. Eerst heb ik geshopt. Er waren een aantal dingen die ik beslist wou hebben en die stands heb ik eerst opgezocht. Ik had ook een bestelling geplaatst, dus die heb ik ook eerst opgehaald. Na het verorberen van mijn boterhammetjes heb ik een paar mooie tweedehandsjes op de kop kunnen tikken. Daarna heb ik rustig mijn tijd genomen, eens goed rondgekeken en eens  in de bakken met de aanbiedingen gerommeld. Ook daar heb ik mooie koopjes kunnen doen. Toen mijn centjes op waren, ben ik de workshops gaan bekijken. Aan drie workshops heb ik ook deelgenomen. Zoals altijd waren die tot in de puntjes voorbereid en een waar plezier om te doen. Tussendoor heb ik ook nog atc’s geruild en enkele leden van de diverse yahoogroepen “live” ontmoet. Moe maar zeer voldaan ben ik om 18.00 u weer huiswaarts gekeerd met mijn buit :-)))

Dit zijn de kaartjes die ik gemaakt heb in de workshops.

 

En dit is de atc-buit.

 

~ door Monique op 11 april 2010.

2 Reacties to “Art Specially Event”

  1. Super dat je dit even op je blog zet, zo kunnen de thuisblijvers ook even meegenieten ;o).
    Waw wat heb je leuke kaartjes gemaakt, en ook een prachtige ruil gedaan.
    En al je nieuwe spulletjes… ik kijk al uit naar je creaties!!!

  2. Blijkbaar was het daar de moeite!
    3 héle mooie kaartjes,vooral de middenste!!

Geef een reactie

 
