Kleurig / Colourfull

De nieuwe uitdaging op ‘creatief met stempels’ is ‘kleurrijk’. We worden verzocht een kaart of atc te maken en daarbij minstens 3 verschillende kleuren te gebruiken. Ik heb voor deze opdracht mijn nieuwe harlekijntjesstempel van Magenta uitgekozen. Wel, eigenlijk is ie niet zo nieuw, het is een tweedehandsje die ik heb overgenomen in Zeist. Ik heb hem verschillende keren afgedrukt op zelfgekleurd papier en één keer op een pagina van een oud boek. Dan heb ik alles terug netjes met paperpiecing bij elkaar gepuzzeld.

The new challenge on the ‘Creatief met stempels’-group is ‘colourfull’. We are asked to make a card or atc using at least 3 different colours. I used the harlequinstamp by Magenta that I bought in the secondhand sale at the stampingevent. I stamped it various times on lots of homecoloured papers and once on an old bookpage. Then I paperpieced it back together again.

~ door Monique op 15 april 2010.

Eén reactie to “Kleurig / Colourfull”

  1. Ja hoor dit is een echte kleurenpracht!!

Geef een reactie

 
