Recyclage en eenvoud / Recycling and simplicity

Alle mooie en leuke hebbedingetjes die ik krijg en waar ik geen afstand van kan doen belanden in een doos “om ooit eens iets mee te doen”. Ik heb nog eens in mijn voorraadje leuke bewaarspulletjes zitten snuffelen en kwam dit kadolabel tegen. Het is van handgeschept papier en er zit een stukje touw in verwerkt. Zulk mooi papier heeft eigenlijk weinig nodig, dus ik heb alleen het gaatje van het label weggewerkt met een brad en het kaartje gemat op een stukje donkerbruin cardstock. Het is een echte mannenkaart geworden vind ik.

Sometimes I receive nice little things with a present like this label. Because I can’t part with something as nice as this, I kept this one and lots of similar stuff in a box ” to use some time in the future”. Well for this label that time has come :-)) Such a beautiful piece of handmade paper doesn’t really need much further ado, so I just hid the little hole with a brad and matted it on dark brown paper. It’s become a real masculine card I think.

 

~ door Monique op 18 april 2010.

Geef een reactie

 
