Michael Strong stamps

Ik heb m’n nieuwe Michael Strong stempels die ik heb meegebracht uit Zeist eindelijk eens uitgeprobeerd. De achtergronden zijn gemaakt met waskrijtjes en babyolie. De bloemenstempels zijn van een clear sheet van Inkadinkado, alsook de verjaardagswens. De grote tekststempel is van All Night Media (Anna Griffin).  

I finally used my new Michael Strong stamps I bought in Zeist. The backgrounds are done with oil pastels and baby oil. The flowerstamps and the birthdaysentiment are Inkadinkado. Large text is an All Night Media (Anna Griffin) stamp.

 

~ door Monique op 22 april 2010.

2 Reacties to “Michael Strong stamps”

  1. Prachtig Monique, de stempels van Michael zijn heel mooi hé.

  2. […] / Scraps Toen ik deze kaarten maakte had ik een paar afdrukken die niet goed geëmbossed waren. Ik heb ze bewaard en er met nog […]

Geef een reactie

 
