Lieveheersbeestjes / Ladybugs

Toen ik van de week deze lieveheersbeestjes in de winkel zag, kon ik ze echt niet laten liggen. Ik vind ze zó schattig! Ik heb er meteen bij thuiskomst dit scrapkaartje mee gemaakt. Het lieveheersbeestjesstempeltje is merkloos helaas. De dots zijn van Hero Arts. De blaadjes en de bloemetjes zijn geponst uit een oud boek. Ik heb lichtgroen recyclagekarton gebruikt als cardstock.

When I saw this little ladybugstamp in the store the other day, I just had to have it. These ladybugs are soooo cute! I immediately had to make a card when I got home.  The dots I used are Hero Arts. The leaves and flowers were punched out of an old book. And I used green recycled paper for cardstock.

~ door Monique op 23 april 2010.

Geef een reactie

 
