visitekaartjes / Calling cards

De laatste tijd gebeurt het vaker dat mensen naar m’n blogadres vragen en dan heb ik nooit iets bij me. Dus heb ik maar eens wat ‘visitekaartjes’ gemaakt. Ik heb van stroken afvalpapier wat stukjes gesneden en dubbel gevouwen zodat ik binnenin mijn gegevens kan zetten. Ze zijn gewoon wat gesponst met Distress Ink Scattered Straw en Broken China. Daarna nog een krul van Hein Design / Judi Kins en klaar! Toen ik er mee bezig was bedacht ik dat deze kaartjes ook wel leuk zijn om aan een cadeautje of een bosje bloemen te hangen. 

Lately I often find people asking me for my blogadress and I never have anything with me. So I decided to make me some calling cards. I have lots of offcuts lying around so I cut them to size and folded them, so I can put the information inside. I just sponged them with Distress Ink Scattered Straw and Broken China and stamped a swirl by Hein Design / Judi Kins on. When I was making them I thought they would be nice to give with a present or hang on a bunch of flowers too.

~ door Monique op 2 mei 2010.

2 Reacties to “visitekaartjes / Calling cards”

  1. Heel leuk ideetje en ook nog mooi!

  2. Da’s een heel tof idee en mooi gemaakt !!

Geef een reactie

 
