Kijk toch eens! / Look what I got!

De afgelopen week ben ik flink verwend geweest. Eerst kreeg ik mooie atc’s uit de US en gisteren kreeg ik weer heel leuke post. Elly heeft een tijdje geleden een groepscandy verloot op de stempelgroep en die heb ik gewonnen! Kijk toch eens wat een prachtig pakket ze me stuurde. Blanco kaarten, mooi scrappapier, lintjes, … en zelfs een stempel! Hier kan ik me prima mee vermaken. Er zat ook nog een prachtig kaartje bij. Heel erg bedankt Elly!

The past week I have been very spoilt. First I got lovely atc’s from the US and yesterday I got some more gorgeous mail. A while ago there was a groupcandy on one of the yahoogroups and I have won! Look what a beautiful prize I got! Blank cards, very nice scrappaper, ribbons, … and even a stamp! I will have lots of fun with these goodies. And there was also a yummie card. Thanks a bunch, Elly!

 

~ door Monique op 8 mei 2010.

3 Reacties to “Kijk toch eens! / Look what I got!”

  1. Wat een prachtige prijs, daar kan je inderdaad veel mee doen, proficiat !! :))

  2. […] With love Dit kaartje maakte ik met spulletjes die ik gewonnen heb in een groepscandy. […]

  3. […] Het vogeltje, de bloemen / boompjes  en de tekst zijn van Hero Arts. Het scappapier  zat bij de groepscandy. De randen zijn opgeruwd met de Distresser van Tim […]

Geef een reactie

 
