Uitdaging / Challenge

Op de “creatief met stempels”-groep is de uitdaging om  iets te maken met de gebroken glas techniek. Normaal wordt dit met UTEE gedaan, maar omdat ik dat niet heb gebruikte ik gewoon embossingpoeder (wel 5 laagjes!). De stempel is van Darkroom Door.

On one of the yahoogroups the challenge is to use the broken glass technique. Normally UTEE is used for this technique but since I don’t have any, I used regular embossingpowder ( 5 layers!). The gorgeous stamp is by Darkroom Door.

~ door Monique op 13 mei 2010.

2 Reacties to “Uitdaging / Challenge”

  1. Heel stijlvolle kaart, Monique! Die Darkroom Door stempels zijn echt prachtig, hé. Ik wou dat ik ze ook gekocht had, maar ik moet echt mezelf wat in de hand houden. ;-)

  2. Prachtige kaart Monique.
    Heel mooie aardetinten en vooral een prachtige stempel

Geef een reactie

 
