Lente én kerst / Spring and christmas

Buiten is het zalig weer : het zonnetje schijnt en de temperatuur is zeer aangenaam. En wat heb ik gedaan? Wel ik heb mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar gemaakt. Het schattige roodborstje heb ik uit een natuurbrochure gehaald en ik had meteen het idee voor dit kaartje. Ja en wat doe je dan? Als ik met zoiets in mijn hoofd zit dan wil ik dat ook zo snel mogelijk uitvoeren. Vandaar kerst in de lente! De prachtige foto van de roos op het tweede kaartje komt uit dezelfde brochure.

Outside the sun is shining, temperature is very agreeable, spring has finally kicked in. So what do I do? Well I made my first christmascard for this year. When I saw this lovely red robin in a magazine I immediately had an idea for a card. So spring or no spring I had to make this christmascard! The beautiful rose-picture on the second card came from the same magazine.

 

~ door Monique op 23 mei 2010.

Geef een reactie

 
