Terug van weggeweest / Back in town

Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik al een aantal weken niks gepost. Ik deed het al een tijdje wat kalmer aan, want het is zomer tenslotte en dan mag het allemaal wel wat in een rustiger tempo, vind ik. Maar we zijn ook op reis geweest naar het zonnige Italië, mijn favoriete vakantieland! We zijn al vaak naar Italië geweest, dit was al wel de 10de keer denk ik. We hebben dan ook al veel van dit mooie land gezien. In Toscane en Umbrië hebben we al vaak vakantie gevierd, maar dit jaar hebben we Le Marche verkend, ook een leuke streek om te bezoeken. Tja heel Italië is de moeite als je het mij vraagt en  alleen al voor de lekkere  keuken en het overheerlijke ijs zou je er willen wonen. Maar nu is het weer voorbij en komen we stilaan weer in het alledaagse, normale ritme. Hopelijk kunnen we nog genieten van enkele ( of zelfs meerdere!) mooie zomerse dagen. 

Yes, I’m back in town. After a very nice holiday in Italy I’m ready to pick up my everyday life again. Hopefully we’ll have some sunny days left to enjoy before summer ends.  

 

  

 

~ door Monique op 22 augustus 2010.

Geef een reactie

 
