Vintage rozen / Vintage roses

Ik ben een echte  bloemenliefhebster en rozen behoren tot mijn favorieten.  Het  knipvel komt uit “Mijn hobbykaart” nr21.

I love flowers! Roses belong with my favorites.

 

~ door Monique op 23 september 2010.

2 Reacties to “Vintage rozen / Vintage roses”

  1. Heel mooie kaartjes Monique !!

  2. […] Het is al een hele tijd geleden dat jullie nog eens iets nieuws van me konden vernemen. Maar je kent dat wel hé … druk, druk, druk. Ik heb af en toe wel wat tijd gehad om kaartjes te maken. De computer heb ik echter een hele tijd verwaarloosd. Als mijn vrije tijd beperkt is, kies ik er toch liever voor om iets creatiefs te doen, dan kom ik het meest tot rust.  Het kaartje dat ik jullie vandaag wil laten zien heb ik gemaakt met de restjes van deze rozenkaartjes. […]

Plaats een reactie