Restjes / Leftovers

Het is al een hele tijd geleden dat jullie nog eens iets nieuws van me konden vernemen. Maar je kent dat wel hé … druk, druk, druk. Ik heb af en toe wel wat tijd gehad om kaartjes te maken. De computer heb ik echter een hele tijd verwaarloosd. Als mijn vrije tijd beperkt is, kies ik er toch liever voor om iets creatiefs te doen, dan kom ik het meest tot rust.  Het kaartje dat ik jullie vandaag wil laten zien heb ik gemaakt met de restjes van deze rozenkaartjes.

It’s been a while since I posted on my blog. Well, life gets in the way sometimes and when my crafting time is limited I rather get busy with paper and scissors instead of staring at a computerscreen. Anyway … the card I’d like to show you today is made with some leftovers from these vintagecards.

~ door Monique op 27 november 2010.

Geef een reactie

 
