Kerstkaart / Christmascard

Over 2 weken (op zaterdag 11 december om precies te zijn) sta ik weer op de kerstmarkt in rusthuis Immaculata te Overpelt. Dit is één van de kerstkaarten die ik daarvoor gemaakt heb en er zullen er in de komende tijd nog wel een heleboel volgen. Ik heb al een aardig voorraadje om te verkopen en dan wil ik ook nog een heleboel kaarten stempelen voor al mijn stempelkennissen. De komende tijd zal ik mij absoluut niet hoeven te vervelen! Deze kaart is in dezelfde kleurencombinatie als de kaartjes van gisteren. Toch ook wel mooi voor kerstmis hé?

This is one of the many christmascards I make each year. I like to send lots of cards myself, but I also have a stand at a christmasfair where I try to sell my handmade greetingcards. So there will be lots of christmascards to be see on this blog. The colourcombo is the same as for yesterdays cards. I think it’s a very nice combo for a holidaycard too, don’t you agree?

~ door Monique op 30 november 2010.

Eén reactie to “Kerstkaart / Christmascard”

  1. Inderdaad ook een heel mooi kerstkaartje.Je zal je inderdaad niet vervelen zo te horen…

Geef een reactie

 
