Schattig elfje / Lovely fairie

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een lieve stempelkennis die vorige week jarig was en erg van elfjes houdt.  Het is de eerste keer dat ik deze elfenstempel gebruikt heb en ik moet zeggen, ik vind hem zoooo mooi! Ik heb ‘m in het voorjaar op de ArtSpecially beurs van iemand overgenomen, het merk is me onbekend. De afdruk is ingekleurd met kleurpotloden en terpentine.

I made this card last week for someones birthday. It was the first time I used this stamp since I bought it last spring, it’s a second hand purchase so I don’t know the brand.  I like it a lot though, it’s sooooooooo sweet! The image was coloured with my pencils.

~ door Monique op 6 december 2010.

2 Reacties to “Schattig elfje / Lovely fairie”

  1. Dat elfje is inderdaad super! Heel erg bedankt voor je kaartje dat helemaal in mijn stijl en naar mijn smaak gemaakt is (inclusief het de tekst binnenin ;-)!

  2. really pretty; love these

Geef een reactie

 
