Zeg het met bloemen / Say it with flowers

Nog een aantal kaartjes met dezelfde LO als gisteren. Voor mij is dit een heel dankbaar Lootje. Ik snijd mijn kaarten altijd zelf op maat (11cm x 15,5cm) en dus valt er van een A4tje altijd een strook af. Bij deze kaartjes kan ik die stroken dan weer prima gebruiken. Bovendien vind ik het ook een stijlvol en charmant ontwerpje, je kan er echt alle kanten mee uit. De tekststempeltjes komen van een setje  van  Artemio.

For these cards I used the same LO as yesterday. I really like this design, it allows me to use up a lot of offcuts I have. And it is very versatile too.

 

 

~ door Monique op 9 december 2010.

Geef een reactie

 
