Nog wat gevonden / Found some more stuff

Tijdens mijn zoektocht vond ik ook nog wat restjes van een ouder kaarten-maak-pakketje dat ik ooit kocht. Allemaal glitterende hulstblaadjes. Ik heb een cirkel uitgeponst en uit deze cirkel nog een kleinere cirkel geponst, daarop heb ik dan alle hulstblaadjes geplakt en afgewerkt met een bijpassend strikje. De hoekjes van het achtergrondpapiertje zijn met een hoekpons van Anna Griffin afgewerkt.

Nog maar 10 dagen en dan is het al Kerstmis!

While I was searching for some stuff, I also found some leftovers from a cardmaking package I purchased a few years ago. A little sachet full of sparkling holllyleaves. So I punched out a circle and punched a smaller circle out of the first one. I glued on all the hollyleaves and to finish the wreath I attached a nice bow. The corners of the white background are decorated with an Anna Griffin cornerpunch.

Only 10 more days to go and it’s christmasday! 

~ door Monique op 15 december 2010.

Geef een reactie

 
