Oh denneboom / Oh christmastree

Eindelijk ben ik nog eens aan de stempel geraakt. De laatste tijd heb ik heel veel 3D kaarten gemaakt voor de kerstmarkt en ook omdat ik nog zo ontiegelijk veel knipvellen heb die ik wil opwerken, maar ik vrees dat de stapel amper kleiner is geworden. Maar goed. Ik heb weer eens gestempeld! Met de prachtige kerstboom van Michael Strong nog wel. Ik heb hem in verschillende kleuren afgedrukt en geëmbossed op diverse achtergrondjes.

Well I finally got round to do some stamping again. I used Michael Strong’s lovely christmastree for these cards. I stamped and embossed it in various colours on various backgrounds.

 

 

Ik gebruikte stempels van Michael Strong natuurlijk (kerstboom), designblocks van Hero Arts (swirls en hulst), Magnolia (ticket met tekst) en Ready to Stamp (tekst in verschillende talen).

I used stamps by Michael Strong offcourse (tree), designblocks by Hero Arts (swirls and holly), Magnolia (Merry Christmas ticket) and Ready to Stamp (sentiment in multiple languages).

~ door Monique op 22 december 2010.

Geef een reactie

 
