Winters tafereeltje / Winterscene

Dit afdrukje heb ik maanden geleden gemaakt bij Justine, het is haar stempel. Eindelijk heb ik het eens verwerkt. Ik heb het ingekleurd met mijn potloden en Sansodor.

I stamped these birds when I was visiting Justine in the fall. Now I finally made a card with it.

~ door Monique op 30 december 2010.

Eén reactie to “Winters tafereeltje / Winterscene”

  1. Monique,

    Ik zie dat je nog aan mij gedacht hebt.
    Toevallig heb ik een paar uur geleden nog met Cindy staan kijken naar de mooie kaarten die je gemaakt hebt.
    Ik zou zeggen, doe zo verder,proficiat?
    Groetjes

Geef een reactie

 
