Een nieuw jaar / A new year

Het nieuwe jaar is er! Hopelijk wordt het een mooi jaar, om met plezier op terug te kijken. Ik verheug me alvast op een mooie lente en ik hoop op een nog mooiere, warme zomer. Goede voornemens heb ik niet gemaakt, daar komt meestal toch niet veel van terecht. Ik zie wel wat het nieuwe jaar allemaal brengt en ik wens iedereen het allerbeste, een heel jaar lang!

The new year has come! I hope it’s going to be a good one! I’m looking forward to a beautiful spring and am hoping for an even better and warm summer. New years resolutions are not my style, usually they are forgotten after a while. I’ll just wait and see what the new year has in store for me. I wish you all the best of everything, all year long!

Dit is mijn allereerste altered playing card. Het is een grote kaart, wel 18 x 12 cm. Stempels zijn van Stampattack (Alice en het witte konijn), Stampers Anonymous (scratches), Fusion Art Stamps (torentjes), Stamps Antwerpen (vuurwerk) en Marianne Design (tekst).

This is my very first altered playing card. It’s a big one: 18 x 12 cm (approximately 7 x 5 inches). Stamps are Stampattack (Alice and the white rabbit), Stampers Anonymous (scratches), Fusion Art Stamps (towers), Stamps Antwerpen (fireworks) and Marianne Design (text, translation: happy new year)   

 

~ door Monique op 1 januari 2011.

Eén reactie to “Een nieuw jaar / A new year”

  1. Ooooooooooooooooh, ik ben zo vereerd dat deze mooie kaart bij mij in de bus mocht vallen! Ongelofelijk bedankt, Monique. Het is echt een pareltje (allez, een hele grote parel ;-) )! Ik vroeg me al af waar die prachtige vuurwerkstempels vandaan kwamen. Ik wens jou en je familie een fantastisch 2011!

Geef een reactie

 
