Postage

Bij de “Creatief met stempels” yahoo groep is het thema van de nieuwe uitdaging POSTAGE. Daarvoor heb ik deze kaart gemaakt. Het envelopje stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar was moeilijk te krijgen omdat het al een ouwetje is. Van de week had ik het geluk hem te kunnen meenemen bij Elke Verschooten. In de uitverkoop! Joepie! 

At one of my yahoogroups the theme for the 2 weekly challenge is POSTAGE. I made this card.

Ik heb Distress inkt Old Paper en Frayed Burlap gebruikt om te sponsen. De meeste afdrukjes zijn gestempeld met Archival Ink Coffee, behalve het takje op het kaartje in het envelopje, dat is gestempeld met Distress Weathered Wood. De stempels die ik gebruikte komen van ArtSpecially sheet 2009 (krul),  B-line (kroontjespennen en rechthoekige poststempel), Mariette Verhees (envelopje), Stamp Camp (brieven met vleugeltjes), Eline’s Huis (ronde poststempel en takje) en Stamps Antwerpen (sentiment). Verder heb ik ook nog wat reepjes uit een oud boek gescheurd, een paar ouwe postzegels in de rechterbovenhoek geplakt en een stuk of wat knoopjes met touw bevestigd.

I used Distress Inks Old Paper, Frayed Burlap and Weathered Wood. Stamped most images with Archival Ink Coffee. Stamps used are from ArtSpecially, B-line, Mariette Verhees, Stamp Camp, Eline’s Huis and Stamps Antwerpen. I also rippes some pieces from an old book, glued on a few old postage stamps and attached a button or three.

~ door Monique op 15 januari 2011.

Eén reactie to “Postage”

  1. Heel mooi kaartje Monique ! Ik ga natuurlijk meedoen ! Groetjes Enny

Geef een reactie

 
