ISDI-swap

Op de Stempel-atc-groep organiseert Hannie een ISDI-swap (dat staat voor Ich Stempele, Du Idee) wat er op neer komt dat alle deelnemers 8 afdrukjes van één stempel insturen + 4 afdrukjes om mee te maskeren. De swaphostess verdeelt de afdrukjes weer onder alle deelnemers zodat iedereen 4 verschillende afdrukjes krijgt + van elk een reserve-afdrukje + de maskerafdrukjes. Het is dan de bedoeling om de atc’s van de anderen af te werken en weer naar de swaphostess te sturen, zodat zij dan iedereen z’n eigen afgewerkte afdrukjes weer kan retourneren. Dit zijn de afdrukjes die ik instuurde (stempel is van De Stempelmakers). Ik ben heel erg benieuwd welke afdrukjes ik ga mogen afwerken en hoe de mijne er gaan uitzien als ze terugkomen. Ik hou jullie op de hoogte.

On one of the yahoogroups we’re having an ISDI-swap, which means that all participants send in prints, that are redistributed by the swaphostess so others finish them. Then they are sent to the hostess again, who makes sure everyone receives their own prints back. These are the prints I put in the mail today, I’m very curious what they will look like when they return home. I’ll keep you posted.

~ door Monique op 9 februari 2011.

2 Reacties to “ISDI-swap”

  1. Hey Monique, dat is een tof idee!!! Ik ben ook benieuwd naar wat je terug krijgt!
    Groetjes, Linda

  2. […] heb jullie in deze post al verteld over deze swap. Dit zijn de afdrukjes die ik moet gaan […]

Geef een reactie

 
