Happy Valentine’s day

Ik ben een beetje laat met mijn valentijnsbericht. Mijn nieuwe laptop heeft zo zijn geheimpjes en ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik sommige dingen moet aanpakken. Maar met enige hulp lukt het me nu toch om mijn foto’s terug te vinden. Deze valentijnskaart heb ik gemaakt voor de uitdaging  van Mike deze maand op de Michael Strong Group. Mike wilde valentijnskaarten zien maar dan zonder gebruik te maken van de kleuren rood, roze en paars. Dus ben ik nog maar eens de vintage toer op gegaan en heb mijn favoriete bruine tinten erbij genomen. De gebruikte stempels zijn van Stampington (verliefd paartje), Artemio (tekst en vlekjes), Paperbag Studio (postzegels), Royal Langnickel (‘postcard’ en XO) en natuurlijk het cloisonné hart van Michael Strong Stamps. Dit hart is met goud geëmbossed.

My new laptop is sometimes a mysterie to me and when I wanted to add a photo to this post I could not find them in my files. Thanks to my hubby this mysterie has luckily been solved. I made this card for Mike’s challenge on the Michael Strong Group. Mike asked us to make a valentinecard without using red, pink or purple. So I grabbed my favorite shades of brown and made another vintage card. Stamps used are Stampington (couple in love), Artemio (tekst and inkspots), Paperbag Studio (postagestamps), Royal Langnickel (‘postcard’ and XO) and Mike’s Cloisonné Heart stamp off course.

~ door Monique op 14 februari 2011.

Geef een reactie

 
