Vogelswap #2 / Birdswap #2

Ook dit setje van 3 wil ik meesturen voor de vogelswap. Ik vind het een heel leuk thema, dus ik wil graag het maximum atc’s opsturen (dat zijn er 9). Nog 3 te gaan! Op deze atc’s heb ik gesponsd met DI (Distress Inkt) Tumbled Glass en Shabby Shutters en ik heb gestempeld met RAI (Ranger Archival Inkt) Olive, Aqua en Coffee. De stempels die ik gebruikte zijn van 7 Gypsies (vogel), Kars (gras), Prima Marketing (achtergrondtekst) en Heindesign/JudiKins (mijn favoriete krul).

This set of 3 is also to be sent in for the birdswap. I like this theme very much, so I’d like to send 9 atc’s (which is the maximum allowed). Only 3 more to go! On these atc’s I sponged the background with DI (Distress Inks) Tumbled Glass and Shabby Shutters and I stamped with RAI (Ranger Archival Ink) Olive, Aqua and Coffee. Stamps used are 7 Gypsies (bird), Kars (grass), Prima Marketing (background text) and Heindesign/JudiKins (my favorite swirl).

~ door Monique op 28 februari 2011.

Geef een reactie

 
