Gelukkige verjaardag / Happy Birthday

Het kaartje van vandaag maakte ik voor één van m’n dochters die vandaag haar 22ste verjaardag viert. Daarvoor heb ik weer eens gestempeld met mijn acrylblok. Voor de vorige kaarten met deze techniek heb ik altijd DI gebruikt maar ik wilde het ook eens een keer proberen met Colorbox Inkt. Dat ging ook prima, maar het is bij deze inkt wel van belang om het acrylblok goed te beïnkten en iets meer water te verstuiven. De gebruikte stempels zijn van Hero Arts (bloemen) en Stamps Antwerpen (tekst).

One of my daughters is celebrating her 22nd birthday today and this is the card I made for her. I have been using my acrylic block for the background again. This time I used Colorbox Ink instead of DI. That works fine too, but it is important to ink up the block really good and spray a bit more water. The stamps I used are Hero Arts (flowers) and Stamps Antwerpen (sentiment).

~ door Monique op 2 maart 2011.

Eén reactie to “Gelukkige verjaardag / Happy Birthday”

  1. Prachtig!!!!

Geef een reactie

 
